Meló-Diák Észak-Dunántúl Iskolaszövetkezet marketing kommunikációs és brand építési módszerei

Szabó, Mónika (2017) Meló-Diák Észak-Dunántúl Iskolaszövetkezet marketing kommunikációs és brand építési módszerei. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFON-17_51.pdf] PDF
KFON-17_51.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Meló-Diák Észak-Dunántúl Iskolaszövetkezet marketing kommunikációs és brand építési módszerei

Angol cím

The Marketing Communication and brand building methods of Meló-Diák North Transdanubian School Association

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Némethné Tömő, Zsuzsanna
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

KFON-17/51

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Mónika Szabó
Dátum: 19 Okt 2017 09:57
Utolsó módosítás: 14 Szep 2023 09:20
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2937

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet