Kovács, Hajnalka Mária (2017) A Zöldség Mágnás marketing menedzsmentje. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KMAL-17_42.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 31 December 2032 Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A jelen dolgozatom célja az, hogy megvizsgáljam, milyen újszerű marketing tervvel lehet bevezetni egy meglévő vállalkozás, új termék- és szolgáltatáscsoportját a piacra. Azt a feladatot tűztem ki magam elé, hogy megismerjem a célközönség életmódbeli szokásait és viszonyulását egészségükhöz. A munkában bemutatásra kerül, egy egészségügyi körkép, majd a Zöldség Mágnás termékpiramisa, a cég különböző marketing tevékenységei és egy kérdőíves alapon létrejött primer kutatás eredményei. A Zöldség Mágnás marketing menedzsmentje olyan, mint maga a termék, egyszerű és érthető. Az exponenciális marketingszemléletű megközelítésben a fogyasztókra helyezem a hangsúlyt. Fontosnak tartom felhívni arra a figyelmet, hogy termékeinket és szolgáltatásainkat úgy érdemes kialakítani, hogy a páciensek legyenek a középpontban, az ő igényeiknek megfelelően állítsa össze cégünk a programját. A dolgozat elején található elméleti megállapításokat, később saját kutatási eredmények támasztják alá. A kvantitatív feltáráshoz készítettem egy 22 kérdésből álló kérdőívet, melyet online formában lehetett kitölteni. Végül 214 válasz érkezett, mely habár társadalomtudományi szempontból nem bizonyul megfelelő számúnak, mégis úgy látom, hogy esetünkben elegendő ahhoz, hogy reális képet kapjunk a célszegmensünk attitűdjéről és állapotáról. A szekunder adatok és az önálló felmérés alapján elmondható, hogy egyre jobban törekszünk az egészségünk fenntartására, ápolására. Manapság már több időt és pénzt áldozunk erre. Az emberek azonban még mindig nem választották meg megfelelően életmódjukat, hiszen nem táplálkozunk helyesen és egyáltalán nincs meg az elegendő mozgás és stresszlevezetés a mindennapjainkban. Tehát még mindig van mit tenni, hiszen európai viszonylatban sem járunk az élen egészségügyi mutatók tekintetében. Összességében a kutatás során választ kaptam arra, hogy érdemes kialakítani egy komplex és mindenki számára elérhető termék és szolgáltatás együttest annak érdekében, hogy egyre többen váljanak egészségessé országunkban. A Zöldség Mágnás projekt megfelelő felkészültséggel eredményessé válhat a jelenlegi piaci körülmények közt.
Magyar cím
A Zöldség Mágnás marketing menedzsmentje
Angol cím
Zöldség Mágnás - Marketing management
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Vezetés és szervezés mesterszak (MA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KMAL-17/42
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hajnalka Kovács |
Dátum: | 19 Okt 2017 09:56 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:16 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2921 |
Actions (login required)
Tétel nézet |