Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján

Töreki, Patrícia (2017) Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt. utazási iroda példáján Töreki Patrícia.pdf] PDF
Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt. utazási iroda példáján Töreki Patrícia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom a turizmusmarketing elemzéséről szól, melyet az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján keresztül mutatok be. A záródolgozatom témájának a kiválasztásában elsősorban az motivált, hogy a szakmai gyakorlatom során megszerzett tapasztalat és tudás az adott témával kapcsolatban, valamint a gyakorlat alatt elsajátított ismerettel rendelkezve teljeskörű képet lehet adni az utazási iroda marketingkommunikációs politikájának ismertetésében. A záródolgozatom célja az egyes marketing eszközöknek a feltérképezése, bemutatása, hogy hogyan járulnak hozzá az utazási irodák fejlődéséhez, forgalmának növeléséhez, melyet az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. példáján keresztül ismertetek. A dolgozatom első felében a marketing fejlődés történetén van a hangsúly, valamint az utazási irodák kialakulásának történetét mutatja be Magyarországon. Ezt követi a turizmusmarketinggel kapcsolatos fogalmak, a turizmusmarketing sajátosságainak feltérképezésére és megmagyarázására kerül sor, valamint a piac szereplőinek és turizmus termék sajátosságainak ismertetéséről olvashatunk. A következő fejezethez érve az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. alaposabb bemutatásáról, fennállásáról és szervezeti felépítéséről szól. Betekintést nyerhetünk a marketingkommunikációs eszközök tanulmányozásába, majd a fennálló iroda marketingkommunikációs eszközeinek az elemzésére, bemutatására is sor kerül. A zárófejezetben a kutatásról, annak módszeréről és fajtájáról szól, majd pedig a kérdőív kiértékeléséről olvashatunk.

Magyar cím

Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján

Angol cím

Tourism marketing based on the Escort Tourist travel agency example

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kiss, Edit Éva
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Patrícia Töreki
Dátum: 18 Máj 2017 13:43
Utolsó módosítás: 03 Már 2023 10:14
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2875

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet