Grubits, Tamás (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAN-16_68.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
Célom, hogy bebizonyítsam az online marketing eszközök fontosságát annak a jelenlegi legnagyobb vásárlóerővel rendelkező generációjának tükrében, a tanulmányaim és az online marketingben elsajátított tudással. A kutatásaim során mind a vendéglátóhelyek mind a fogyasztókat is vizsgálat alá helyeztem. A földrajzi helyzetem miatt a soproni és környéki területet választottam ki a kutatásaim területének, ahol az összes vendéglátóhely látható- és nem látható online tevékenységét összevetettem a fogyasztókkal. Itt nagyon alaposan végig kellett venni az összes online marketing lehetőséget és ezekből megalkotni azt a csomagot, ami a vendéglátóhelyek számára hasznosan alkalmazható az online kommunikációban. A vállalkozások számára az online marketing eszközök legtöbbje ingyenesen is a rendelkezésre ál, így csupán a humán erőforrás és a szorgalom határozza meg a használatukat. A generációs ismérveket ismerve, előre borítékolható volt az online jelenlétét fontossága, azonban az ott használt eszközök súlya, a kommunikációs csatornák súlya és a közösségi média ereje nehezen volt meghatározható. Véleményem szerint az életünket egyre inkább az online világ fogja behálózni, ezért is az online marketing és az online csatornák lesznek a legnagyobb véleményformálók.
Magyar cím
Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében
Angol cím
Habits of restaurant choices of Generation Y influenced by the online marketing communication
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KBAN-16/68
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tamás Grubits |
Dátum: | 14 Dec 2016 13:59 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:19 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2396 |
Actions (login required)
Tétel nézet |