A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül

Agócs, Piroska (2016) A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-16_64.pdf] PDF
KBAN-16_64.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül

Angol cím

The Marketing Communications of Companies through the Beauty YouTubers

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
docens, PhD

Helyi kari azonosító

KBAN-16/64

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Piroska Agócs
Dátum: 14 Dec 2016 13:55
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 10:20
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2384

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet