Agócs, Piroska (2016) A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
|
PDF
KBAN-16_64.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A gyártók marketingkommunikácója a beauty youtubereken keresztül
Angol cím
The Marketing Communications of Companies through the Beauty YouTubers
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KBAN-16/64
| Mű típusa: | Szakdolgozat |
|---|---|
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Piroska Agócs |
| Dátum: | 14 Dec 2016 13:55 |
| Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:20 |
| URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2384 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

