Kundenzufriedenheit im Einzelhandel und die hierzu geeignete Qualitätsmanagements–Maßnahmen – Die Eignung von Labels zum Erreichen von Kundenzufriedenheit/Kundenbindung

Németh, Ingrid Zita (2016) Kundenzufriedenheit im Einzelhandel und die hierzu geeignete Qualitätsmanagements–Maßnahmen – Die Eignung von Labels zum Erreichen von Kundenzufriedenheit/Kundenbindung. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-16_61.pdf] PDF
KBAN-16_61.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Vásárlói elégedettség a kiskereskedelemben és az erre alkalmas minőségmenedzsmenti intézkedések - A cimkék alkalmassága vásárlói elégedettség / vásárlói kötődés eléréséhez

Angol cím

Customer satisfaction in retail sales and the herefor suitable quality management arrangements – The suitability of labels to achieve customer satisfaction / loyalty

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Lang, Horst
óraadó, professzor

Helyi kari azonosító

KBAN-16/61

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Ingrid Zita Németh
Dátum: 03 Már 2017 09:41
Utolsó módosítás: 12 Szep 2023 13:43
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2341

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet