Vámosiné Zalka, Ágnes (2016) Arizona Program, mint alternatív konfliktuskezelési módszer a győri Szolgáltatási SZC Kossuth Lajos Középiskolájában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat - Vámosiné Zalka Ágnes FL98K4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Portfólió - Vámosiné Zalka Ágnes FL98K4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 1 Január 2032 Download (7MB) |
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Játék- és szabadidőszervező-tanár (MA)
BPK - Pedagógiatanár (MA)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kissné Zsámboki, Réka
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Csaba Horváth |
Dátum: | 22 Szep 2016 15:40 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 08:38 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2258 |
Actions (login required)
Tétel nézet |