Magyar, Krisztina (2016) Hotel Bassiana marketingstratégiája. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kép (PNG)
image2.png Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (9kB) |
|
Egyéb
image1.emf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (449kB) |
|
PDF
Magyar Krisztina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (515kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja a sárvári Hotel Bassiana és étterem marketingstratégiájának bemutatá-sa. Sárvár Nyugat-Magyarország egyik ékköve, gyógyvizének köszönhetően nagy szerepet játszik a gyógy-turizmusban hazánkban. Ez a fajta gyógyvíz nagy vonzerővel rendelkezik az utazó közönség körében Magyarországon és külföldön egyaránt. A dolgozatom témája-ként azért ezt a hotelt választottam, mivel a három hónapos, szakmai gyakorlatomat is volt szerencsém itt eltölteni. A szállodában nem található gyógyvizes forrás, ám a sikerének nagy részét mégis a gyógyvíznek köszönheti. Emellett a szépséges város kulturális rendezvényekkel is várja az ide látogató, pihenésre vágyó vendégeket. Ehhez pont ideális szállást nyújthat a város központjában elhelyezkedő Hotel Bassiana. A szálloda összképe és szolgáltatásai teljesen a fogyasztói igényeknek megfelelően van kialakítva. A wellness részleg új, korszerű gépekkel van felszerelve, amely a vendégek számára kikapcsolódást, pihenést biztosít. A nyugati régióban egyedülálló, új kezelést is igénybe vehetnek az ide látogatók. Ez a kezelés a hidegterápia, amely az egész testre gyógyító hatással van. A szálloda vendégköre egyre csak nő, ami nagyszerű, mivel a városban több vetély-társa is akad. A hírneve, internetes értékelése Magyarországon és külföldön is egyre több helyre eljut. A siker fenntartásához fontos, hogy a szálloda és dolgozói ne veszítsenek a lelkesedésükből, a vendégek iránti tiszteletükből.
Magyar cím
Hotel Bassiana marketingstratégiája
Angol cím
Marketing Strategi of Hotel Bassiana
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-16/20
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Krisztina Magyar |
Dátum: | 18 Máj 2017 13:08 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:22 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1875 |
Actions (login required)
Tétel nézet |