A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei

Derényi, Barbara (2016) A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFON-16_05 (1).pdf] PDF
KFON-16_05 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 31 December 2031

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a vevő kiszolgálás egyik legfontosabb részét a logisztikai kiszolgálási színvonal hatékonyságának vizsgálatát és javítási lehetőségeit elemzem egy gépeket, alkatrészeket forgalmazó vállalkozás felépítésének és logisztikai folyamatainak összefüggésében. A téma választásom indoka a gyakorlati munkám során észlelt minden napi bonyolult folyamatok lebonyolításának gördülékenyebbé tétele. A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának részletes vizsgálásán kívül közvetlenül társuló probléma feltevéseit is tárgyalásba veszem, mint például a bonyolult beszerzési és értékesítési folyamatokat, amelyek következtében leterheltek a munkavállalók, vagy a vállalat-irányítási rendszer hiányosságait. Az előbb említett tényezők véleményem szerint erősen befolyásolják a kiszolgálási színvonal hatékonyságát és nem utolsó sorban alapjába véve a vállalat működését, eredményességét. A logisztikai kiszolgálási színvonal teljesítmény vizsgálatának módszereit a hazai szakirodalom segítségével térképeztem fel, amelynek bevezetését fontosnak tartom, mert releváns információkkal szolgál és statisztikai adatok szűrhetők belőle. Ezek az adatok segítenek a vállalat számára versenyelőnyt szerezni. Javaslataim alapján a cél, a vállalat hosszú távú töretlen működésének megtartása, amihez a vállalat kiszolgálási színvonalának javítása is szükséges, hogy hozzájáruljon a vevői elégedettség növekedéséhez. Amely új ügyfelek jelentkezését és a régi ügyfelek megtartását eredményezné és nem utolsó sorban csökkentve a logisztikai költségeket. A javaslataim közt szerepel az ügyfelek elégedettségének mérése, az ügyfélszolgálat átalakítása, a vezetők és a munkavállalók közötti információáramlás javítása.Az elégedett ügyfél megtartható, lelkessé tehető és az új ügyfelek jelentkezését generálja, amely által piaci részesedés, profit növekedés érhető el.

Magyar cím

A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei

Angol cím

TERRA Hungária Építőgép Ltd. improve the level of logistics service options

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Savaria Konzultációs Központ

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Németh, Nikoletta
adjunktus

Helyi kari azonosító

KFON-16/05

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Barbara Derényi
Dátum: 29 Jún 2016 10:41
Utolsó módosítás: 21 Máj 2020 15:08
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1721

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet