Derényi, Barbara (2016) A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-16_05 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 31 December 2031 Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a vevő kiszolgálás egyik legfontosabb részét a logisztikai kiszolgálási színvonal hatékonyságának vizsgálatát és javítási lehetőségeit elemzem egy gépeket, alkatrészeket forgalmazó vállalkozás felépítésének és logisztikai folyamatainak összefüggésében. A téma választásom indoka a gyakorlati munkám során észlelt minden napi bonyolult folyamatok lebonyolításának gördülékenyebbé tétele. A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának részletes vizsgálásán kívül közvetlenül társuló probléma feltevéseit is tárgyalásba veszem, mint például a bonyolult beszerzési és értékesítési folyamatokat, amelyek következtében leterheltek a munkavállalók, vagy a vállalat-irányítási rendszer hiányosságait. Az előbb említett tényezők véleményem szerint erősen befolyásolják a kiszolgálási színvonal hatékonyságát és nem utolsó sorban alapjába véve a vállalat működését, eredményességét. A logisztikai kiszolgálási színvonal teljesítmény vizsgálatának módszereit a hazai szakirodalom segítségével térképeztem fel, amelynek bevezetését fontosnak tartom, mert releváns információkkal szolgál és statisztikai adatok szűrhetők belőle. Ezek az adatok segítenek a vállalat számára versenyelőnyt szerezni. Javaslataim alapján a cél, a vállalat hosszú távú töretlen működésének megtartása, amihez a vállalat kiszolgálási színvonalának javítása is szükséges, hogy hozzájáruljon a vevői elégedettség növekedéséhez. Amely új ügyfelek jelentkezését és a régi ügyfelek megtartását eredményezné és nem utolsó sorban csökkentve a logisztikai költségeket. A javaslataim közt szerepel az ügyfelek elégedettségének mérése, az ügyfélszolgálat átalakítása, a vezetők és a munkavállalók közötti információáramlás javítása.Az elégedett ügyfél megtartható, lelkessé tehető és az új ügyfelek jelentkezését generálja, amely által piaci részesedés, profit növekedés érhető el.
Magyar cím
A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei
Angol cím
TERRA Hungária Építőgép Ltd. improve the level of logistics service options
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Savaria Konzultációs Központ
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-16/05
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Barbara Derényi |
Dátum: | 29 Jún 2016 10:41 |
Utolsó módosítás: | 21 Máj 2020 15:08 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1721 |
Actions (login required)
Tétel nézet |