Horváth, Eszter (2016) A Toyota marketingtevékenysége az Autófókusz Kft-n keresztül. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban azt vizsgálom, hogy a Toyota marketingelvárásainak mennyire felelnek meg, az Autófókusz Kft. márkakereskedésben végzett tevékenységek. Az alapkérdések közé tartozik, hogy mennyire jut el a híre a legújabb termékeknek és szolgáltatásoknak, valamint kellőképpen kialakítják-e az ügyfelekben a Toyota márka imázsát. A reklámokat hallhatják, olvashatják az emberek, de az igazán részletes promócióra, a szalon bemutatásakor kerítek sort. Emellett kitérek a marketing mix elemeire, és azok szerepére a vállalatnál, valamint arra, hogy hogyan alkalmazzák a módszereket és milyen sikereket érnek el velük. A marketingstratégia vizsgálatakor egy-egy probléma feltárásáról és azok megoldásáról írok részletesen. A részstratégiák ismertetése során kimerítő információval szolgálok az értékesítés és a szerviz szerepéről a vállalatnál, melyek funkciói nélkülözhetetlenek az üzlet működéséhez. A szerviz részleghez tartoznak nagyrészt a szolgáltatások, melyek célja, hogy az ügyfeleket magáénak tudhassa a vállalat a későbbiekben is. A potenciális ügyfelekkel való bánásmódot részletezem és annak eredményére is kitérek. A személyes eladás legfontosabb elemeit szemléltetem és az ahhoz tartozó marketing pszichológiát vizsgálom, melyet a vállalat alkalmaz annak érdekében, hogy szélesebb vevői kört alakítson ki magának. Kielemezem a Toyota és az Autófókusz Kft. marketing-kampányait és következtetéseket vonok le, hogy mennyire sikeresek ezek a reklámhadjáratok. A Toyota módszereit összehasonlítom a vállalatnál folyó tevékenységekkel bemutatom, hogy mennyire jelennek meg azok az Autófókusz Kft-nél. Mivel kereskedelem és marketing szakon belül a logisztika szakirányon tanulok, ezért fontosnak tartottam, hogy a Toyota logisztikai rendszerét is megismertessem. Primer kutatásomban részletesen elemzem a kérdéseimre kapott válaszokat, mi-közben ok-okozati összefüggéseket keresek, hogy kísérletet tegyek a problémák megoldására.
Magyar cím
A Toyota marketingtevékenysége az Autófókusz Kft-n keresztül.
Angol cím
The marketing activity of Toyota through Autófókusz LTD.
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Savaria Konzultációs Központ
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-16/43
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Eszter Horváth |
Dátum: | 29 Jún 2016 10:27 |
Utolsó módosítás: | 14 Szep 2023 10:29 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1655 |
Actions (login required)
Tétel nézet |