Siklér, Ilona (2025) A Cover Metal Tech Kft. bevezetése a marketingbe. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
![]() |
PDF
KFOL-25_05.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban a Cover Metal Tech Kft. marketingtevékenységét vizsgáltam. A dolgozatban bemutatom, hogy miért fontos, hogy egy kisvállalat marketingtevékenységet folytasson és milyen fontos ehhez a megfelelő kampány. A modern kor elvárásainak megfelelően az online tér is helyt kap a dolgozatban. A Cover Metal Tech Kft. felépítése, tevékenységi köre kerül bemutatásra, így teljes képet kap az olvasó arról, hogy milyen rendszerben dolgoznak a munkavállalók a cégnél, mivel foglalkozik a cég és mely településen, valamint milyen környezetben helyezkedik el a munkavégzés. Kitérek a közös tevékenységünk elkezdését megelőzően használt felületekre, valamint arra is, hogy milyen fontos mindig haladni a korral és modernebb megoldásokat választani a mára elavult, szűkebb köröket elérni képes technikák helyett. Itt ismertetem azon praktikákat, amelyeket a cégben dolgozó, Y-generációs kollégák alkalmaztak korábban. Ebben a pontban említésre kerül az is, hogy mely marketingtevékenység a leginkább releváns a cég szempontjából és választásuk miértjét is részletezem. Továbbá bemutatásra kerül, hogy az eddigi marketingtevékenységhez képest jelenleg milyen lehetőségeket dolgoztunk ki közösen. Saját empirikus kérdőíves kutatás segítségével lakossági véleménykutatást végeztem az interneten. Kutatásom célja volt felmérni, hogy a válaszadók mennyire tartják fontosnak, hogy egy kisvállalkozás marketingtevékenységet folytasson. Érdekelt, hogy az emberek mennyire ragaszkodnak manapság a szórólapokhoz és milyen online platform lenne szerintük a megfelelő egy modern és törtető kisvállalkozás számára. A kérdőív kiértékelése után a személyes tapasztalatomat is fontosnak tartom ismertetni, hiszen fontosnak tartom, hogy objektív véleményemmel segíteni tudjam a cég további munkáját a marketing vonalon. A dolgozat végén összegzem a kutatásom során szerzett tapasztalataimat és a véleményemet. Ezt követően javaslatot teszek arra, hogy mely fejlődési lehetőségeket érdemes figyelembe vennie a cégnek a hosszútávú üzleti siker érdekében marketing szempontból.
Magyar cím
A Cover Metal Tech Kft. bevezetése a marketingbe
Angol cím
Introduction of Cover Metal Tech Kft. into marketing
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFOL-25/05
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ilona Siklér |
Dátum: | 18 Jún 2025 08:55 |
Utolsó módosítás: | 18 Jún 2025 08:55 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/15501 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |