Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján

Kozmáné Molnár, Valentina (2025) Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Kozmáné Molnár Valentina_Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján_szakdolgozat.pdf.pdf] PDF
Kozmáné Molnár Valentina_Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján_szakdolgozat.pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (765kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az integráció, a sajátos nevelési igény valamint az autizmus spektrum zavar alapfogalmaival, az autizmussal élő gyermekek integrált óvodai nevelésével foglalkozom. Kutatásom központi témája, hogy az óvodapedagógusok a tapasztalataik alapján hogyan vélekednek az autizmussal élő gyermek többségi intézményben való együttneveléséről. Milyen nehézségek mellett végzik napi munkájukat.

Magyar cím

Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján

Angol cím

Kindergarten integration of children with autizm based on teachers'opinions

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kállai, Dr. Gabriella Éva
egyetemi docens

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Valentina Kozmáné Molnár
Dátum: 23 Jún 2025 12:11
Utolsó módosítás: 23 Jún 2025 12:11
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14961

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet