Kozmáné Molnár, Valentina (2025) Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
![]() |
PDF
Kozmáné Molnár Valentina_Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján_szakdolgozat.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (765kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az integráció, a sajátos nevelési igény valamint az autizmus spektrum zavar alapfogalmaival, az autizmussal élő gyermekek integrált óvodai nevelésével foglalkozom. Kutatásom központi témája, hogy az óvodapedagógusok a tapasztalataik alapján hogyan vélekednek az autizmussal élő gyermek többségi intézményben való együttneveléséről. Milyen nehézségek mellett végzik napi munkájukat.
Magyar cím
Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján
Angol cím
Kindergarten integration of children with autizm based on teachers'opinions
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Valentina Kozmáné Molnár |
Dátum: | 23 Jún 2025 12:11 |
Utolsó módosítás: | 23 Jún 2025 12:11 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14961 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |