Vilics, Andrea (2025) Neuropedagógiai ismeretek és neuropedagógiai alapokon nyugvó fejlesztési lehetőségek a magyarországi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
![]() |
PDF
Vilics Andrea- Neuropedagógiai ismeretek és neuropedagógiai alapokon nyugvó fejlesztési lehetőségek a magyarországi óvodákban- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom legfőbb célkitűzése az, hogy megtaláljam a választ arra a komplex kérdésre, hogy a jelen kor óvodapedagógusai a munkájuk során milyen módon és mértékben tudják támogatni a kisgyermekkori agy fejlődését: milyen szintű ismereteik vannak a gyermeki agy fejlődéséről, a neuropedagógiáról, mint tudományról, milyen mértékben tudnak azonosulni vele, illetve a csoport életében milyen mértékben tudnak figyelni a neuropedagógiai alapelvekre építésre. Ismernek-e neuropedagógiai alapon nyugvó fejlesztési lehetőségeket, azok elsajátítására nyitottak-e, valamint azokat be tudják-e integrálni az óvodai csoport életébe. A dolgozatom célja annak egyértelmű bemutatása a- szakirodalmi áttekintésen keresztül-, hogy a jelen kor óvodás generációja már egy egészen új környezetben nő fel, mint elődjeik, ennek megfelelően a pedagógiai módszereknek is alkalmazkodniuk kell az új generáció még újabb kihívásaihoz: a pedagógus társadalomnak szemléletváltásra van szüksége.
Magyar cím
Neuropedagógiai ismeretek és neuropedagógiai alapokon nyugvó fejlesztési lehetőségek a magyarországi óvodákban
Angol cím
Neuropedagogical knowledge and developement opportunities based on neuropedagogical foundations in hungarian kindergartens
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Andrea Vilics |
Dátum: | 23 Jún 2025 11:50 |
Utolsó módosítás: | 23 Jún 2025 11:50 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14937 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |