Takács, Kristóf Károly (2024) A FALCO Zrt. közösségi média tevékenységének vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-24 09.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Falco Zrt. közösségi média tevékenységeit vizsgáltam. Emellett külön kitértem a vállalat által forgalmazott termékekre, célközönségére, körforgásos gazdálko-dására, CSR-, marketing- és PR tevékenységeire. Gyakorlatom alatt számos adatot gyűj-töttem, nem csak a Falco Zrt. közösségi médiában való tevékenységéről, hanem verseny-társait is vizsgáltam. Dolgozatom célja, hogy röviden ismertessem a Falco Zrt. által gyár-tott és forgalmazott termékeket, célközönségét. Végső soron, pedig a fogyasztói tájéko-zottság vizsgálata után javaslatot tegyek a közösségi médiában való hatékonyabb megje-lenés elérésére. Munkám során olyan tapasztalatokat szereztem, melyek segítettek eldönteni kuta-tásom témáját. A szakirodalmi elemzést és a cég bemutatását követően összesítő szekun-der elemzést készítettem a Falco Zrt-ről és két versenytársáról a gyűjtött adatok alapján. Ezek a táblázatok a 2023-as évben közzétett posztok számát tartalmazzák, külön katego-rizálva, témája és közzétételi helye szerint. Erre alapozva egy kérdőíves primer kutatást készítettem, mely a Falco Zrt. közös-ségi média tevékenységére, annak ismertségére épült. A kutatás első részében a kronoló-giai eloszláshoz szükséges kérdéseket tettem fel, illetve a kitöltők internetezési szokásait vizsgáltam. Ezt követően a Falco Zrt. közösségi médiában való ismeretségét kutattam. A vizsgálat végén a kitöltőket arra kértem, hogy osszák meg velem, hogy különböző képek, melyeket a Falco posztolt, milyen érzéseket keltett bennük. A primer felmérés alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a Falco Zrt. közös-ségi média tevékenysége csak szűk körben éri el a lakosságot, annak ellenére, hogy a vállalat vonzáskörzetében élők ismerik a Falco Zrt. tevékenységét és pozitív benyomás-sal is rendelkeznek vele kapcsolatban. Azonban, annak ellenére, hogy napjaink szerves részét képezi a közösségi média, a megkérdezettek jelentős része nem követi nyomon a közösségi médiában a vállalat tevékenységét. Összességében, a jövőre nézve fontos lenne a Falco Zrt. elérési arányait javítani a közösségi médiában, mely nem csak a vállalat ismertségét növelné, de megalapozná a hosszú távú növekedést is.
Magyar cím
A FALCO Zrt. közösségi média tevékenységének vizsgálata
Angol cím
THE SOCIAL MEDIA ACTIVITIES OF FALCO ZRT. ANALYSIS
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kristóf Károly Takács |
Dátum: | 27 Jún 2024 09:20 |
Utolsó módosítás: | 27 Jún 2024 09:20 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13256 |
Actions (login required)
Tétel nézet |