Németh, Nikolett Mária (2024) Élményprogramok népszerűsége a Roto alkalmazottainak körében. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-24_11.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 1 Október 2039 Download (6MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom fő témája az Emberi-Erőforrás Menedzsment és a vállalati élményprogramok tervezése, szervezése, lebonyolítása és a népszerűség vizsgálata. Fontos témának tartom, mivel nem mindegy, hogy a munkavállalók motiválatlanul jönnek-e dolgozni, vagy pedig részt vehetnek élményszerű tevékenységekben és nagyszerű élményeket szerezhetnek. Az évek múlásával néhány élményprogram visszatér az élménynaptárba. Figyelembe veszik az év végén kitölthető kérdőívben a dolgozók kéréseit, programajánlatait? Fontosake a munkavállalók számára az olyan élményprogramok, amelyek az egész vállalatot vagy csak kis csoportokat vonnak be? Dolgozatomban ezekre a kérdésekre is keresem a választ! Ennek a záródolgozatnak nem csak az a célja, hogy felhívja az Olvasó figyelmét, hanem az is, hogy a Roto Elzett Certa Kft. vállalat mitől jobb és nyújt többet a többi vállalattal szemben. Kutatásomban a vállalat élményprogramjainak népszerűségét vizsgálom a munkavállalók körében, melyben arra vagyok kíváncsi, hogy a drágább élményprogramok a legsikeresebbek-e, illetve, hogy a teljes munkavállalói csapatot egységesen érintő élményprogramelemek a legsikeresebbek-e. Ezen a két állításon alapul a hipotézisem. Céljaim közé sorolható a primer és szekunder kutatások segítségével kideríteni, hogy az elmélet a gyakorlatban is igazolásra kerül-e és hipotéziseim igazak-e vagy sem. A záródolgozatom három részre osztható: egy elméleti, egy gyakorlati és egy vizsgálatra (kérdőív). A dolgozatomban az első fejezet alkotja az irodalomkutatás részt. A dolgozat második felében az emberi erőforrás–menedzsment funkcióira fektettem a hangsúlyt. A harmadik fejezetben bemutatom a Roto Elzett Certa Kft. élményprogramjait. A következő fejezetben a primer kutatási módszer egyik legkedveltebb és leggyakrabban használt vizsgálati módszerét alkalmazom, amely a kérdőív. Végül bemutatom a kutatásom eredményét és konklúzióként azt a megállapítást vonom le, hogy a vállalat által szervezett élményprogramokra a dolgozók érdeklődést mutatnak. Zárásképpen szükségesnek tartom a dolgozatomat összefoglalni és javaslatokat megfogalmazni a jövőre nézve.
Magyar cím
Élményprogramok népszerűsége a Roto alkalmazottainak körében
Angol cím
Popularity of experience programmes among Roto employees
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-24/11
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Nikolett Mária Németh |
Dátum: | 27 Jún 2024 09:20 |
Utolsó módosítás: | 27 Jún 2024 09:20 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13242 |
Actions (login required)
Tétel nézet |