Szabó, Márk (2024) Eredményes és hatékony marketingkommunikációs eszközök egy induló mikrovállalkozásnál - A kpsz_group példája. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KMAL-24_08.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy vállalkozás esetében fontos az üzenet tiszta kommunikációja, relevanciája, valamint hiteles megjeleníttetése. Profiljának, szolgáltatásainak sokszínű kommunikációjához számos marketingeszköz áll rendelkezésre, mint az online, mint az offline térben. Szemléltetésképp összefoglalom milyen kommunikációs eszközök sorakoznak fel a marketingtudományban, illetve milyen lehetőségei vannak egy frissen induló mikrovállalkozásnak a reklámpiacon, az aktuális trendekhez igazodva. Ezen felül kiértékelem a meghatározott eszközök hatékonysági sorrendjét, hogy a legkevesebb ráfordítás mellett a legsokoldalúbb, legemlékezetesebb kampányokkal színesítsük reputációnkat. Konkrét példaként felsorakoztatok minden olyan részletet, amely átfogó képet ad egy frissen indult konkrét mikrovállalkozás marketingkommunikációs eskzöztáráról, továbbá szakirodalmi tanulmányokra hivatkozva milyen javaslatokat határozhatunk meg a működés során felmerült kudarcok kiküszöbölése érdekében. A dolgozathoz kigyűjtött publikációk, médiumok támpontot adnak a szakszerűség tiszteletben tartásához, valamint a folyamatos kutatás révén könnyebben felismerhetőbbé válnak az induló vállalkozásokatt jellemző kezdeti nehézségek. A kpsz_group közösségi médiájából, valamint a weboldal rögzített adataiból kinyert statisztikai kimutatásokkal alátámasztom az online marketingpreferenciák sorrendbeli hipotézisét. Vállalkozásom kiértékelése révén felsorakoztatok több siker-, és kudarctényezőt, valamint átfogóan véleményezem a jelenlegi helyezetet. A cég jövőjére vonatkozó terveket, célokat meghatározom, ezzel erősítve a jövőbeni zökkenőmentes működés iránti bizalmat.
Magyar cím
Eredményes és hatékony marketingkommunikációs eszközök egy induló mikrovállalkozásnál - A kpsz_group példája
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Vállalkozásfejlesztés mesterszak (MA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
W3M0ME
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Márk Szabó |
Dátum: | 27 Jún 2024 09:20 |
Utolsó módosítás: | 27 Jún 2024 09:20 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13237 |
Actions (login required)
Tétel nézet |