Orbán, Klaudia (2024) A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-24-06.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záró dolgozatomban egy építőipari vállalkozás, a Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységét és eszközeit vizsgáltam. Dolgozatomban bemutatom mi a marketingkommunikáció és mik az általános céljai. Majd ezek után ismertetem, milyen online marketing eszközök vannak és milyen offline területek. A szakirodalmi háttér elemzése segítségül szolgál azon szempontok meghatározására, amelyet a gyakorlatban vizsgálni szükséges. Bemutatom a Tetőpont Plusz Kft történetét, tevékenységi körét és felépítését, ezekkel ismertetve, hogy a cég mivel foglalkozik, és hol helyezkedik el. Majd bemutatom, hogy a Tetőpont Plusz Kft. a gyakorlatban milyen online platformokon és offline területeken van jelen. Melyik platformot és területet mire használják leginkább és melyik számukra a legkiemelkedőbb. Primer kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével lakossági véleménykutatást végeztem Győr-Moson-Sopron megyében. Kutatásom célja volt feltárni, hogy a lakosság milyen online és offline médiacsatornákon tájékozódik, építőanyag vásárlás, tetőépítés, tetőbeépítés előtt milyen információforrásokat vesznek igénybe, valamint célom volt feltárni a Tetőpont Plusz Kft ismertségét, imázsát. Szerettem volna megtudni a kérdőíves kutatás segítségével, hogy mennyien és mennyire ismerik a vállalkozást. A lakosság szeretne-e minél több ismeretterjesztő információt megtudni a vállalkozásról. Arra is kíváncsi voltam mely felületek a leginkább hasznosak, hogy a cég tudja, milyen platformon kell megjelennie, hogy minél több emberhez elérjen. Szeretném megtudni a kérdőíves kutatásból, hogy a lakosságnak milyen tapasztalatai és véleményük van a vállalkozásról. A kérdőívem kiértékelésekor a válaszok alapján szeretném a saját tapasztalatomat is beleírni, mert ez majd a cégnek segítségül tud szolgálni. Végezetül pedig megfogalmazom a végső véleményemet, a válaszok és tapasztalatom alapján. Majd javaslat tételeket teszek, hogy mi lenne célszerű a cég számára. Megtudom a végén, hogy melyek azok a felületek, ahol meg kellene jelennie a cégnek és miben kellene fejlődni.
Magyar cím
A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
Angol cím
Analysis of the marketing communication activities of Tetőpont Plusz Kft.
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-24/06
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Klaudia Orbán |
Dátum: | 27 Jún 2024 09:21 |
Utolsó módosítás: | 03 Szep 2024 09:52 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13149 |
Actions (login required)
Tétel nézet |