Bognár, László (2024) Rádió a polcok között. Az in store rádiózás modelljei a tartalomgyártás és a vásárlói-hallgatói preferenciák tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat_BognárLászló_AHM7GU.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja az "in store rádiók", mint a boltok vásárlói terében hallható, adott üzlet kifejezett kérésére, a hatáskiváltás szándékával, professzionális eszközökkel előállított médiatermékek marketing- és médiaprodukciós jellemzőinek valamint hatásának vizsgálata. Mindezt történeti és szakirodalmi elemzéssel, valamint a strukturált interjúk és dokumentumelemzés, illetve a vásárlók körében folytatott kvantitatív kutatás eszközével, dedukciós logika mentén éri el. Az in store rádiózás két modelljét ("csak zene" és "zene és beszéd") azonosítja, elemzi azok jellegzetességeit. A kvantitatív kutatás kimutatja, hogy a vásárlók pozitív véleménnyel vannak a zenéről, annak megnyugtató hatásáról, viszont elutasítóak a reklámokkal, műsorvezetői megszólalásokkal, az in store rádióktól pedig alapvetően szórakoztatást és az üzlettel, termékekkel kapcsolatos tájékoztatást várnak.
Magyar cím
Rádió a polcok között. Az in store rádiózás modelljei a tartalomgyártás és a vásárlói-hallgatói preferenciák tükrében
Angol cím
Radio between the shelves. Models of in-store radio programming in the light of content production and listener preferences
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete
Szak
BPK - Kommunikáció és médiatudomány (BA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | László Bognár |
Dátum: | 17 Szep 2024 11:40 |
Utolsó módosítás: | 17 Szep 2024 11:40 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12736 |
Actions (login required)
Tétel nézet |