Juhászné Kőkuti, Eszter (2024) Kihívások az erdőpedagógiában – tapasztalati tanulás és gamification a Gemenc Erdészeti Erdei Iskolában. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_CAW4Q5_JKE_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban összefoglalom az erdőpedagógia főbb jellemzőit. Fontosnak tartom, hogy bemutassam a Gemenc Erdészeti Erdei Iskola infrastruktúráját, jelenlegi erdőpedagógiai foglalkozásait. Elemeztem az erdei iskola célközönségét. Célom volt, hogy bemutassam az erdei iskola fontosságát az életre nevelésben, valamint élmény alapú kreatív játékokat mutassak be, jó gyakorlatokat. Új, élményszerű erdőpedagógiai foglalkozást, játékot dolgoztam ki három célszegmens számára.
Magyar cím
Kihívások az erdőpedagógiában – tapasztalati tanulás és gamification a Gemenc Erdészeti Erdei Iskolában
Angol cím
Challenges in forest pedagogy – experiental learning and gamification in Gemenc School of Forestry
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Eszter Juhászné Kőkuti |
Dátum: | 12 Júl 2024 09:19 |
Utolsó módosítás: | 12 Júl 2024 09:19 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12519 |
Actions (login required)
Tétel nézet |