Antal-Hegedűs, Márta (2024) Négy évszakos erdei iskola. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.
PDF
SZAKDOLDOZATOM_VÉGLEGES_2024_SOE_EMK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom középpontjában álló erdei iskolák koncepciója a természetközelség szükségességére épül. A természettel való kapcsolat nem csupán az emberi jólét alapvető eleme, hanem a környezettudatos magatartás kialakulásának elősegítője is. A természeti környezetben végzett oktatási tevékenységek, mint például az erdei iskolák, elősegítik az ökológiai gondolkodásmód fejlődését, erősítik a közösségi kapcsolatokat, és javítják a diákok fizikai és mentális egészségét. Ezek a programok tehát nem csupán az oktatás módszertanának sokféleségét célozzák, hanem egy fenntarthatóbb és egészségesebb társadalom alapjainak megteremtését is szolgálják.
Magyar cím
Négy évszakos erdei iskola
Angol cím
Four season forest school
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Márta Antal-Hegedűs |
Dátum: | 12 Júl 2024 09:21 |
Utolsó módosítás: | 12 Júl 2024 09:21 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12509 |
Actions (login required)
Tétel nézet |