A Márkaépítés Hatása a Fogyasztói Lojalitásra a Magyar Telekom Esetében

Szász, Zsombor Levente (2023) A Márkaépítés Hatása a Fogyasztói Lojalitásra a Magyar Telekom Esetében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of Márkaépítés diplomamunka_Szász Zsombor Levente_borító.pdf] PDF
Márkaépítés diplomamunka_Szász Zsombor Levente_borító.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Márkaépítés Hatása a Fogyasztói Lojalitásra a Magyar Telekom Esetében

Angol cím

The Effect of Brand Building On Consumer Loyalty In The Case of Magyar Telekom

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Takáts, Dr. Alexandra Márta
egyetemi docens

Helyi kari azonosító

KBAN-23/36

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Zsombor Levente Szász
Dátum: 28 Feb 2024 07:10
Utolsó módosítás: 28 Feb 2024 07:10
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11881

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet