Szász, Zsombor Levente (2023) A Márkaépítés Hatása a Fogyasztói Lojalitásra a Magyar Telekom Esetében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
Márkaépítés diplomamunka_Szász Zsombor Levente_borító.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Márkaépítés Hatása a Fogyasztói Lojalitásra a Magyar Telekom Esetében
Angol cím
The Effect of Brand Building On Consumer Loyalty In The Case of Magyar Telekom
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KBAN-23/36
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Zsombor Levente Szász |
Dátum: | 28 Feb 2024 07:10 |
Utolsó módosítás: | 28 Feb 2024 07:10 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11881 |
Actions (login required)
Tétel nézet |