A veganizmus térnyerése: növényi alapanyagokból készült élelmiszer termékcsalád vizuális kommunikációja

Bársony, Csenge (2023) A veganizmus térnyerése: növényi alapanyagokból készült élelmiszer termékcsalád vizuális kommunikációja. BA/BSc, Faipari Mérnöki és Kreatívipari Kar (2013-tól 2021.06.30-ig: Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar).

[thumbnail of FMK-AMI-11-2023-SZ.pdf] PDF
FMK-AMI-11-2023-SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A veganizmus térnyerése: növényi alapanyagokból készült élelmiszer termékcsalád vizuális kommunikációja

Angol cím

The rise of veganism: visual communication of a plant based food product line

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Faipari Mérnöki és Kreatívipari Kar (2013-tól 2021.06.30-ig: Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar)

Tanszékcsoport/intézet

FMK (volt SKK) - Alkalmazott Művészeti Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Rosta, Péter
Művésztanár, okleveles grafika és tipográfia tervező

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Csenge Bársony
Dátum: 02 Jún 2023 06:44
Utolsó módosítás: 02 Jún 2023 06:44
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11225

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet