Szabó, Ádám (2015) GYSEV Zrt. Hotel Sopron**** szolgáltatásmarketing rendszerének elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
Záródolgozat Szabó Ádám - Turizmus FOKSZ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 30 Június 2030 Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a GYSEV Zrt. Hotel Sopron**** szolgáltatás rendszerének elemzése, marketing és szolgáltatásstruktúrabeli hiányosságainak feltérképezése. Ezt a 7p marketingmix elemein keresztül (termék, árpolitika, kommunikáció, értékesítés, szolgáltatói környezet, emberi tényezők, értékesítési folyamat) vázolom fel, illetve a későbbiekben összefoglalom, majd ezután megpróbálok alternatívákat kínálni a jelenlegi problémákra. Ehhez elsősorban fel mértem a szálloda és környezetének pozitív és negatív adottságait, melyek döntően befolyásolhatják a hotel működését a jövőben. A makrokörnyezet elemzése során külön kitértem Sopron idegenforgalmi adottságaira és a versenytársakra. A marketingmix felvázolása során, a szállodai termék leírásánál inkább a konkrét szállásadásra koncentrálok. A hotel többi szolgáltatását ennek rendeltem alá és e perspektívából elemzem. Igaz ez a szállodai árpolitika elemzésénél, ahol szintén a szobaárak és kialakításuk megismerése volt az elsődleges szempont. Az előbbiekben felvázolt irányvonal szerint vizsgálom a Hotel Sopron**** többi területét is. Az eredményeket összefoglaltam egy SWOT elemzésben. Ezek A tapasztalatok, melyeket főként a gyakorlatom során szereztem segítettek a fejlesztési javaslatok kialakításában, melyeket szintén a 7p marketing mix felépítése alapján fejtettem ki.
Magyar cím
GYSEV Zrt. Hotel Sopron**** szolgáltatásmarketing rendszerének elemzése
Angol cím
Analysis of the servicemarketing system of GYSEV Zrt. Hotel Sopron****
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Vezetés-szervezési és Marketing Intézet (megszűnt: 2015.06.30.)
Szak
LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ádám Szabó |
Dátum: | 21 Júl 2015 07:52 |
Utolsó módosítás: | 27 Feb 2023 10:20 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/112 |
Actions (login required)
Tétel nézet |