Markó, Katalin (2023) Gondolkodás fejlesztés matematikai tartalommal a tanulási zavarok csökkentésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat-Markó Katalin-JFALBS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (568kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozat témája a kognitív fejlődés, a matematikai gondolkodási műveletek, tanulási zavarok, számolási zavarok és a matematikai gondolkodási műveletek és a gondolkodást fejlesztő játékok matematikai tartalommal. A kutatás módszere kérdőíves kutatás. A kutatás résztvevői pedagógusok. A kérdőíves kutatásban résztvevő pedagógusok tapasztalatairól gyűjtöttem tapasztalatokat a tanulási zavarok témakörében. Miként vélekednek arról, hogy az iskolás kort megelőzően korrigálhatók a tanulási zavarok. A kutatásban feltételeztem, hogy kevésbé tudják, mik járulnak hozzá a tanulási zavarok megelőzéséhez. Feltételeztem, hogy kevésbé tudják, hogy a tanulási és számolási zavarok megelőzéséhez milyen tevékenységek, játékok, alkalmazhatók és kevésbé tudják, milyen matematikai tartalmakkal találkozik egy gyermek az iskolakezdést megelőzően. A hipotéziseim nem igazolódtak be a választ adó pedagógusok több éves tapasztalattal rendelkeztek. Sok gyakorlati példát írtak és tapasztaltak voltak. Célom egy új kutatás a pályakezdő pedagógusok körében.
Magyar cím
Gondolkodás fejlesztés matematikai tartalommal a tanulási zavarok csökkentésére
Angol cím
the Development of Thinking With Mathematical Content With The Aim of Preventing Learning Disabilities.
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Katalin Markó |
Dátum: | 25 Júl 2023 09:23 |
Utolsó módosítás: | 11 Szep 2023 12:17 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11084 |
Actions (login required)
Tétel nézet |