Kovács, Boglárka (2023) A mozgásterápia szerepe az iskolaérettségre való felkészülésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat_kovácsboglárka_qzc7o6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a mozgásterápia szerepét hangsúlyoztam a gyermekek iskolaérettségre való nevelésében. Szakirodalmi áttekintésben az iskolaérettség, az óvoda-iskola átmenet illetve a mozgásterápia fontosságát emeltem ki. Dolgozatomban az iskolaérettség és a mozgás közötti összefüggéseket szerettem volna feltérképezni. Különösen nagy hangsúlyt fektettem a mozgásfejlesztési lehetőségek fontosságára. Kutatással szerettem volna feltérképezni, hogy a szülők hogyan vélekednek az iskolaérettségről, illetve a gyermekek iskola előtti képesség és mozgásfejlesztéséről. Dolgozatom során fontosnak tartottam a különféle mozgásterápiák iskolaérettségre való szerepének hangsúlyozását.
Magyar cím
A mozgásterápia szerepe az iskolaérettségre való felkészülésben
Angol cím
The role of movement therapy in preparing for school
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Boglárka Kovács |
Dátum: | 08 Jún 2023 09:52 |
Utolsó módosítás: | 18 Szep 2023 08:19 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11009 |
Actions (login required)
Tétel nézet |