Németh, Zsófia (2023) A tanítók, a tanárok és a gyógypedagógusok attitűdvizsgálata a tanulásban akadályozott gyerekek integráltan neveléséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Németh Zsófia-A tanítók,a tanárok és a gyógypedagógusok attitűdvizsgálata a tanulásban akadályozott gyerekek integráltan neveléséről-szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozatban szeretném vizsgálni a többségi pedagógusok attitűdjét arról, hogy a tanulásban akadályozott gyermekek, miként viszonyulnak hozzá társai, hogyan valósul meg a gyakorlatban a tanulásban akadályozott gyerekek integrációja. Össze egyeztethető-e a mindennapi gyakorlat a sikeres integrációval? Ahhoz, hogy a kutatásom eredményével egy átfogóbb képet kaphassak, nem csak a gyerekeket tanítók tapasztalatait szeretném vizsgálni, hanem az őket fejlesztő, szükségleteit, tanulási képességeit figyelembe vevő, gyógypedagógiai nevelést, oktatást végző társát, és a közös szakmai együttműködésüket is.
Magyar cím
A tanítók, a tanárok és a gyógypedagógusok attitűdvizsgálata a tanulásban akadályozott gyerekek integráltan neveléséről
Angol cím
Attitude survey of teachers and special education teachers,on the integrated education of children with learning diasbilities
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Zsófia Németh |
Dátum: | 25 Júl 2023 09:19 |
Utolsó módosítás: | 25 Júl 2023 09:19 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10988 |
Actions (login required)
Tétel nézet |