Godóné Koszterics, Melinda (2023) Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Godóné Koszterics Melinda_Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Tanítóként, integrált gyermek édesanyjaként és leendő gyógypedagógusként több oldalról tapasztalom az integrációban rejlő előnyöket és hátrányokat. Azt vizsgálom, hogy az SNI gyermekeket miként fogadja el a közösség, a pedagógus illetve gyógypedagógus hozzáállása, kompetenciái mennyiben segítik őket a beilleszkedésben. Az integráció problémájának megoldása a mai oktatási rendszer egyik legszükségesebb feladata lenne.
Magyar cím
Gyógypedagógiai kompetenciák szerepe a fogyatékossággal élő gyermekek iskolai integrációjában
Angol cím
The function of special education competences in the integration of children with disabilities in schools
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Melinda Godóné Koszterics |
Dátum: | 25 Júl 2023 09:19 |
Utolsó módosítás: | 22 Szep 2023 06:44 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10971 |
Actions (login required)
Tétel nézet |