Kovács-Baráth, Dorka Laura (2023) TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat_kovacsbarathdorkalaura_krddy5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (679kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom tanulásban akadályozott és hallássérült tanulók szegregált oktatásáról szól. Tapasztalataim és szakirodalmaim elemzése során rájöttem, hogy a szegregált oktatásban alkalmazott kerettanterv nehezen követhető a különböző fogyatékossággal élő gyermekek számára. A mindennapi munkámban gyakran problémát okoz, hogy lassabban tudunk haladni, mint ahogy azt a kerettanterv előírja. Ezekre a megélt tapasztalatokra kerestem megerősítést és megoldást a szakirodalmakban. Eredményeimet a dolgozatban rögzítettem, és megoldási javaslatokat tettem a fogyatékos gyermekek tanítási lehetőségeinek javítására.
Magyar cím
TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT ÉS HALLÁSSÉRÜLT TANULÓK SZEGREGÁLT OKTATÁSA KERETTANTERV ALAPJÁN
Angol cím
Segregated school education of learning-disabled and hearing-impared students based on the framework curriculum
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Dorka Laura Kovács-Baráth |
Dátum: | 25 Júl 2023 09:12 |
Utolsó módosítás: | 21 Szep 2023 10:28 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10797 |
Actions (login required)
Tétel nézet |