Erdődi, Evelin Eszter (2021) Háztartások vásárlási szokásainak változása a járvány ideje alatt, márkák fogyasztói megítélése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-21_17.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat a Soproni Egyetem Kereskedelem és Marketing felsőoktatási szakképzést lezáró tanulmányaként íródott. A feldolgozott téma a háztartások vásárlási szokásainak változásának vizsgálata a járvány időszakra vonatkozóan és a márkák fogyasztói megítélése. Témaválasztásom fő indoka, hogy a háztartási termékek értékesítésében tapasztalatra tettem szert munkám során. A kötelező szakmai gyakorlatomat a Media Markt Saturn Holding Kft. kereskedelmi részlegén töltöttem, ezért jutottam arra az elhatározásra, hogy a gyakorlati idő alatt szerzett tapasztalatok alapján a kereskedelmi rendszer elemzése lenne a legmegfelelőbb dolgozat téma. A dolgozat felépítése a következőképpen áll össze: elsőként az elméleti keret kerül tárgyalásra, azon belül is a kereskedelem és a fogyasztói magatartás. Ezt követi a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása a járványnak. Az elméleti keretet a primerkutatás részletes bemutatása és értékelése követi, majd az elemzés és következtetések, végül pedig a kitekintés és konklúzió zárja a gondolatmenetet. Mint tudjuk a járvány időszaka felforgatta mindenki életét és mindennapját. Ennek különböző hatásait megfigyelhetjük a vásárlási szokások változásában is. A koronavírus 2020 tavaszán váratlanul tört be mindenki életébe. Magánszemélyeket, vállalkozásokat és cégeket is padlóra kényszerített. A beszámoló a cég működésének és környezetének változását vizsgálja a vírushelyzetben. Felismerhető volt, hogy a legnagyobb kihívást az újraindulásban a fogyasztói magatartás változása fogja okozni, valamint a versenytársak szolgáltatásainak kibővítése és az új belépők költséghatékony működése. Célom rámutatni, hogy összességében milyen változásokat idézett elő ez a járványhelyzet a fogyasztói magatartásban és a cég működésében.
Magyar cím
Háztartások vásárlási szokásainak változása a járvány ideje alatt, márkák fogyasztói megítélése
Angol cím
Changes in household shopping habits during the epidemic, consumer perception of brands
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-21/17
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Evelin Erdődi |
Dátum: | 06 Máj 2022 07:56 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 09:16 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8292 |
Actions (login required)
Tétel nézet |