Somogyiné Csonka, dr. Boglárka (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
dr. Somogyiné Csonka Boglárka - A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel - szakdolgozat.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az óvodás gyermek egyik fő jellemzője, hogy tetteit, cselekedeteit erősen meghatározzák érzelmei, melyek olyan szinten vezérlik, hogy azok a dolgok, történések tudják felkelteni érdeklődését, megragadni, melyek ezen a síkon mozognak. Alapvetően a két véglet, ami inspirálja, a nagyon pozitív és a nagyon negatív élmények. Ezeket tárja fel ez az empirikus kutatás, mely a meserajz módszer alapjain nyugszik. A felsorakoztatott eredmények kétségtelenül alátámasztják e módszer személyiség megismerési folyamatának eredményességét.
Magyar cím
A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel
Angol cím
Getting to know the childhood personality through fairy tales, play and drawing
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | dr. Boglárka Somogyiné Csonka |
Dátum: | 02 Nov 2021 14:04 |
Utolsó módosítás: | 22 Szep 2023 09:10 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7539 |
Actions (login required)
Tétel nézet |