Horváth, Krisztián (2020) A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAN-20_12.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (658kB) |
Magyar cím
A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül
Angol cím
The Pannonia Hotel's marketing activities and development through the marketing mix
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Turizmus-vendéglátás alapszak (BA)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KBAN-20/12
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Krisztián Horváth |
Dátum: | 15 Máj 2020 12:28 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 09:22 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6734 |
Actions (login required)
Tétel nézet |