A vadászati marketing online fejlesztési lehetőségei

Lukács, Marietta (2019) A vadászati marketing online fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.

[thumbnail of Lukács Marietta Szakdolgozat 2019.pdf] PDF
Lukács Marietta Szakdolgozat 2019.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Mivel a technikai fejlesztések lehetővé teszik, hogy interneten tömegeket szólítsunk meg, ezért potenciált látok ezeknek az eszközöknek a vadászati marketinget illető használatában is. Dolgozatomban megvizsgálom, mely nemzetek érkeznek elsősorban a Dunántúlra jellemző nagyvad vadászatra, bemutatom a vadászatban használatos marketingeszközöket, és összehasonlítom azokat a külföldi szférával. Tudva levő, hogy fontos a szolgáltatások mennyisége és minősége, illetve, hogy szűk a vevőkör, ezért speciális marketingre van szükség, de jó irányba haladunk.

Magyar cím

A vadászati marketing online fejlesztési lehetőségei

Angol cím

The development of the online advertising of hunting

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet (megszűnt: 2020. dec. 31.)

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Puskás, Lajos
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Marietta Lukács
Dátum: 17 Aug 2020 11:19
Utolsó módosítás: 15 Szep 2023 11:41
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6070

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet