Pacsné Czirókai, Zsuzsa (2019) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Kertész leszek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Pacsné Czirókai Zsuzsa - A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában Kertész leszek - szakdolgozat.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (492kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmódszer a hagyományos stratégiákkal szemben nem a tananyagnak rendeli alá a gyermeket, hanem a gyermekhez rendeli hozzá a tananyagot. Legfőbb jellemzője, hogy a mindennapi életben alkalmazható tudást közvetlen tapasztalás útján teszi a gyermek magáévá. Ez a tudás biztosít alapot a későbbiekben ráépülő további ismereteknek. Míg egy-egy projekt a gyermekek számára örömteli meglepetéseket, felfedezéseket ajándékoz, az óvodapedagógus átélheti az alkotás örömét a megálmodás fázisától szabadon szárnyalva a tervezésen, szervezésen át, egészen a megvalósulásig. Dolgozatom gyakorlati részében e módszer szellemében egy óvodai veteményeskert létrehozásának tervezetét készítettem el.
Magyar cím
A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Kertész leszek
Angol cím
The theory and practice of project method in kindergarten - I will be a gardener
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Zsuzsa Pacsné Czirókai |
Dátum: | 14 Okt 2019 10:11 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 08:06 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4967 |
Actions (login required)
Tétel nézet |