Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján

Töreki Patrícia, (2017) Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján. Other, Faculty of Economics.

[img] PDF
Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt. utazási iroda példáján Töreki Patrícia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1732Kb)

Abstract

Záródolgozatom a turizmusmarketing elemzéséről szól, melyet az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján keresztül mutatok be. A záródolgozatom témájának a kiválasztásában elsősorban az motivált, hogy a szakmai gyakorlatom során megszerzett tapasztalat és tudás az adott témával kapcsolatban, valamint a gyakorlat alatt elsajátított ismerettel rendelkezve teljeskörű képet lehet adni az utazási iroda marketingkommunikációs politikájának ismertetésében. A záródolgozatom célja az egyes marketing eszközöknek a feltérképezése, bemutatása, hogy hogyan járulnak hozzá az utazási irodák fejlődéséhez, forgalmának növeléséhez, melyet az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. példáján keresztül ismertetek. A dolgozatom első felében a marketing fejlődés történetén van a hangsúly, valamint az utazási irodák kialakulásának történetét mutatja be Magyarországon. Ezt követi a turizmusmarketinggel kapcsolatos fogalmak, a turizmusmarketing sajátosságainak feltérképezésére és megmagyarázására kerül sor, valamint a piac szereplőinek és turizmus termék sajátosságainak ismertetéséről olvashatunk. A következő fejezethez érve az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. alaposabb bemutatásáról, fennállásáról és szervezeti felépítéséről szól. Betekintést nyerhetünk a marketingkommunikációs eszközök tanulmányozásába, majd a fennálló iroda marketingkommunikációs eszközeinek az elemzésére, bemutatására is sor kerül. A zárófejezetben a kutatásról, annak módszeréről és fajtájáról szól, majd pedig a kérdőív kiértékeléséről olvashatunk.

Hungarian Title

Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján

English Title

Tourism marketing based on the Escort Tourist travel agency example

Institution

University of West Hungary

Faculty

Faculty of Economics

Institute/Establishment/Department

Faculty of Economics - Institution for International and Regional Economy

Specialization

KTK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Supervisor(s)

Témavezető nevegrading, academic degree, institutionEmail
Kiss Edit Éva, Prof. Dr. UNSPECIFIEDkisse@helka.iif.hu

Item Type: Záródolgozat - Final Essay
Depositing User: Töreki Patrícia
Date Deposited: 2017. May. 18. 13:43
Last Modified: 2020. Apr. 22. 14:15
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2875

Actions (login required)

View Item View Item