Töreki, Patrícia (2017) Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
![]() |
PDF
Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt. utazási iroda példáján Töreki Patrícia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom a turizmusmarketing elemzéséről szól, melyet az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján keresztül mutatok be. A záródolgozatom témájának a kiválasztásában elsősorban az motivált, hogy a szakmai gyakorlatom során megszerzett tapasztalat és tudás az adott témával kapcsolatban, valamint a gyakorlat alatt elsajátított ismerettel rendelkezve teljeskörű képet lehet adni az utazási iroda marketingkommunikációs politikájának ismertetésében. A záródolgozatom célja az egyes marketing eszközöknek a feltérképezése, bemutatása, hogy hogyan járulnak hozzá az utazási irodák fejlődéséhez, forgalmának növeléséhez, melyet az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. példáján keresztül ismertetek. A dolgozatom első felében a marketing fejlődés történetén van a hangsúly, valamint az utazási irodák kialakulásának történetét mutatja be Magyarországon. Ezt követi a turizmusmarketinggel kapcsolatos fogalmak, a turizmusmarketing sajátosságainak feltérképezésére és megmagyarázására kerül sor, valamint a piac szereplőinek és turizmus termék sajátosságainak ismertetéséről olvashatunk. A következő fejezethez érve az Escort Tourist Utazási Iroda és Könyvkiadó Bt. alaposabb bemutatásáról, fennállásáról és szervezeti felépítéséről szól. Betekintést nyerhetünk a marketingkommunikációs eszközök tanulmányozásába, majd a fennálló iroda marketingkommunikációs eszközeinek az elemzésére, bemutatására is sor kerül. A zárófejezetben a kutatásról, annak módszeréről és fajtájáról szól, majd pedig a kérdőív kiértékeléséről olvashatunk.
Magyar cím
Turizmusmarketing az Escort Tourist Bt utazási iroda példáján
Angol cím
Tourism marketing based on the Escort Tourist travel agency example
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Patrícia Töreki |
Dátum: | 18 Máj 2017 13:43 |
Utolsó módosítás: | 03 Már 2023 10:14 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2875 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |