Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében

Grubits, Tamás (2016) Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-16_68.pdf] PDF
KBAN-16_68.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

Célom, hogy bebizonyítsam az online marketing eszközök fontosságát annak a jelenlegi legnagyobb vásárlóerővel rendelkező generációjának tükrében, a tanulmányaim és az online marketingben elsajátított tudással. A kutatásaim során mind a vendéglátóhelyek mind a fogyasztókat is vizsgálat alá helyeztem. A földrajzi helyzetem miatt a soproni és környéki területet választottam ki a kutatásaim területének, ahol az összes vendéglátóhely látható- és nem látható online tevékenységét összevetettem a fogyasztókkal. Itt nagyon alaposan végig kellett venni az összes online marketing lehetőséget és ezekből megalkotni azt a csomagot, ami a vendéglátóhelyek számára hasznosan alkalmazható az online kommunikációban. A vállalkozások számára az online marketing eszközök legtöbbje ingyenesen is a rendelkezésre ál, így csupán a humán erőforrás és a szorgalom határozza meg a használatukat. A generációs ismérveket ismerve, előre borítékolható volt az online jelenlétét fontossága, azonban az ott használt eszközök súlya, a kommunikációs csatornák súlya és a közösségi média ereje nehezen volt meghatározható. Véleményem szerint az életünket egyre inkább az online világ fogja behálózni, ezért is az online marketing és az online csatornák lesznek a legnagyobb véleményformálók.

Magyar cím

Az Y generáció étteremválasztási szokásai a vendéglátóhelyek online marketingkommunikációjának tükrében

Angol cím

Habits of restaurant choices of Generation Y influenced by the online marketing communication

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
egyetemi docens, PhD

Helyi kari azonosító

KBAN-16/68

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Tamás Grubits
Dátum: 14 Dec 2016 13:59
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 10:19
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2396

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet