Németh, Ingrid Zita (2016) Kundenzufriedenheit im Einzelhandel und die hierzu geeignete Qualitätsmanagements–Maßnahmen – Die Eignung von Labels zum Erreichen von Kundenzufriedenheit/Kundenbindung. BA/BSc, Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics).
![]() |
PDF
KBAN-16_61.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Hungarian Title
Vásárlói elégedettség a kiskereskedelemben és az erre alkalmas minőségmenedzsmenti intézkedések - A cimkék alkalmassága vásárlói elégedettség / vásárlói kötődés eléréséhez
English Title
Customer satisfaction in retail sales and the herefor suitable quality management arrangements – The suitability of labels to achieve customer satisfaction / loyalty
Institution
University of West Hungary
Faculty
Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV Faculty of Economics - Institution for Business Studies (defunct: 06.30.2021.)
Specialization
LKK - Business Administration and Management in German (BA)
Supervisor(s)
Local id
KBAN-16/61
Item Type: | Thesis |
---|---|
Depositing User: | Ingrid Zita Németh |
Date Deposited: | 03 Mar 2017 09:41 |
Last Modified: | 03 Mar 2017 09:41 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2341 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |