Kundenzufriedenheit im Einzelhandel und die hierzu geeignete Qualitätsmanagements–Maßnahmen – Die Eignung von Labels zum Erreichen von Kundenzufriedenheit/Kundenbindung

Németh, Ingrid Zita (2016) Kundenzufriedenheit im Einzelhandel und die hierzu geeignete Qualitätsmanagements–Maßnahmen – Die Eignung von Labels zum Erreichen von Kundenzufriedenheit/Kundenbindung. BA/BSc, Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics).

[thumbnail of KBAN-16_61.pdf] PDF
KBAN-16_61.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Hungarian Title

Vásárlói elégedettség a kiskereskedelemben és az erre alkalmas minőségmenedzsmenti intézkedések - A cimkék alkalmassága vásárlói elégedettség / vásárlói kötődés eléréséhez

English Title

Customer satisfaction in retail sales and the herefor suitable quality management arrangements – The suitability of labels to achieve customer satisfaction / loyalty

Institution

University of West Hungary

Faculty

Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV Faculty of Economics - Institution for Business Studies (defunct: 06.30.2021.)

Specialization

LKK - Business Administration and Management in German (BA)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Lang, Dr. Horst
óraadó, professzor

Local id

KBAN-16/61

Item Type: Thesis
Depositing User: Ingrid Zita Németh
Date Deposited: 03 Mar 2017 09:41
Last Modified: 03 Mar 2017 09:41
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2341

Actions (login required)

View Item View Item