Németh, Ingrid Zita (2016) Kundenzufriedenheit im Einzelhandel und die hierzu geeignete Qualitätsmanagements–Maßnahmen – Die Eignung von Labels zum Erreichen von Kundenzufriedenheit/Kundenbindung. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAN-16_61.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Vásárlói elégedettség a kiskereskedelemben és az erre alkalmas minőségmenedzsmenti intézkedések - A cimkék alkalmassága vásárlói elégedettség / vásárlói kötődés eléréséhez
Angol cím
Customer satisfaction in retail sales and the herefor suitable quality management arrangements – The suitability of labels to achieve customer satisfaction / loyalty
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KBAN-16/61
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ingrid Zita Németh |
Dátum: | 03 Már 2017 09:41 |
Utolsó módosítás: | 12 Szep 2023 13:43 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2341 |
Actions (login required)
Tétel nézet |