A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei

Derényi, Barbara (2016) A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFON-16_05 (1).pdf] PDF
KFON-16_05 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 31 December 2031

Download (1MB)

Abstract

Dolgozatomban a vevő kiszolgálás egyik legfontosabb részét a logisztikai kiszolgálási színvonal hatékonyságának vizsgálatát és javítási lehetőségeit elemzem egy gépeket, alkatrészeket forgalmazó vállalkozás felépítésének és logisztikai folyamatainak összefüggésében. A téma választásom indoka a gyakorlati munkám során észlelt minden napi bonyolult folyamatok lebonyolításának gördülékenyebbé tétele. A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának részletes vizsgálásán kívül közvetlenül társuló probléma feltevéseit is tárgyalásba veszem, mint például a bonyolult beszerzési és értékesítési folyamatokat, amelyek következtében leterheltek a munkavállalók, vagy a vállalat-irányítási rendszer hiányosságait. Az előbb említett tényezők véleményem szerint erősen befolyásolják a kiszolgálási színvonal hatékonyságát és nem utolsó sorban alapjába véve a vállalat működését, eredményességét. A logisztikai kiszolgálási színvonal teljesítmény vizsgálatának módszereit a hazai szakirodalom segítségével térképeztem fel, amelynek bevezetését fontosnak tartom, mert releváns információkkal szolgál és statisztikai adatok szűrhetők belőle. Ezek az adatok segítenek a vállalat számára versenyelőnyt szerezni. Javaslataim alapján a cél, a vállalat hosszú távú töretlen működésének megtartása, amihez a vállalat kiszolgálási színvonalának javítása is szükséges, hogy hozzájáruljon a vevői elégedettség növekedéséhez. Amely új ügyfelek jelentkezését és a régi ügyfelek megtartását eredményezné és nem utolsó sorban csökkentve a logisztikai költségeket. A javaslataim közt szerepel az ügyfelek elégedettségének mérése, az ügyfélszolgálat átalakítása, a vezetők és a munkavállalók közötti információáramlás javítása.Az elégedett ügyfél megtartható, lelkessé tehető és az új ügyfelek jelentkezését generálja, amely által piaci részesedés, profit növekedés érhető el.

Hungarian Title

A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei

English Title

TERRA Hungária Építőgép Ltd. improve the level of logistics service options

Institution

University of West Hungary

Faculty

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Institute/Establishment/Department

x - ARCHIV KTK - Savaria Konzultációs Központ

Specialization

LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Supervisor(s)

Témavezető neve
grading, academic degree, institution
Email
Németh, Nikoletta
adjunktus

Local id

KFON-16/05

Item Type: Záródolgozat - Final Essay
Depositing User: Barbara Derényi
Date Deposited: 29 Jun 2016 10:41
Last Modified: 21 May 2020 15:08
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1721

Actions (login required)

View Item View Item