Derényi, Barbara (2016) A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-16_05 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 31 December 2031 Download (1MB) |
Abstract
Dolgozatomban a vevő kiszolgálás egyik legfontosabb részét a logisztikai kiszolgálási színvonal hatékonyságának vizsgálatát és javítási lehetőségeit elemzem egy gépeket, alkatrészeket forgalmazó vállalkozás felépítésének és logisztikai folyamatainak összefüggésében. A téma választásom indoka a gyakorlati munkám során észlelt minden napi bonyolult folyamatok lebonyolításának gördülékenyebbé tétele. A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának részletes vizsgálásán kívül közvetlenül társuló probléma feltevéseit is tárgyalásba veszem, mint például a bonyolult beszerzési és értékesítési folyamatokat, amelyek következtében leterheltek a munkavállalók, vagy a vállalat-irányítási rendszer hiányosságait. Az előbb említett tényezők véleményem szerint erősen befolyásolják a kiszolgálási színvonal hatékonyságát és nem utolsó sorban alapjába véve a vállalat működését, eredményességét. A logisztikai kiszolgálási színvonal teljesítmény vizsgálatának módszereit a hazai szakirodalom segítségével térképeztem fel, amelynek bevezetését fontosnak tartom, mert releváns információkkal szolgál és statisztikai adatok szűrhetők belőle. Ezek az adatok segítenek a vállalat számára versenyelőnyt szerezni. Javaslataim alapján a cél, a vállalat hosszú távú töretlen működésének megtartása, amihez a vállalat kiszolgálási színvonalának javítása is szükséges, hogy hozzájáruljon a vevői elégedettség növekedéséhez. Amely új ügyfelek jelentkezését és a régi ügyfelek megtartását eredményezné és nem utolsó sorban csökkentve a logisztikai költségeket. A javaslataim közt szerepel az ügyfelek elégedettségének mérése, az ügyfélszolgálat átalakítása, a vezetők és a munkavállalók közötti információáramlás javítása.Az elégedett ügyfél megtartható, lelkessé tehető és az új ügyfelek jelentkezését generálja, amely által piaci részesedés, profit növekedés érhető el.
Hungarian Title
A TERRA Hungária Építőgép Kft. logisztikai kiszolgálási színvonalának javítási lehetőségei
English Title
TERRA Hungária Építőgép Ltd. improve the level of logistics service options
Institution
University of West Hungary
Faculty
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV KTK - Savaria Konzultációs Központ
Specialization
LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Supervisor(s)
Local id
KFON-16/05
Item Type: | Záródolgozat - Final Essay |
---|---|
Depositing User: | Barbara Derényi |
Date Deposited: | 29 Jun 2016 10:41 |
Last Modified: | 21 May 2020 15:08 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1721 |
Actions (login required)
View Item |