Élményprogramok népszerűsége a Roto alkalmazottainak körében

Németh, Nikolett Mária (2024) Élményprogramok népszerűsége a Roto alkalmazottainak körében. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFON-24_11.pdf] PDF
KFON-24_11.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (6MB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom fő témája az Emberi-Erőforrás Menedzsment és a vállalati élményprogramok tervezése, szervezése, lebonyolítása és a népszerűség vizsgálata. Fontos témának tartom, mivel nem mindegy, hogy a munkavállalók motiválatlanul jönnek-e dolgozni, vagy pedig részt vehetnek élményszerű tevékenységekben és nagyszerű élményeket szerezhetnek. Az évek múlásával néhány élményprogram visszatér az élménynaptárba. Figyelembe veszik az év végén kitölthető kérdőívben a dolgozók kéréseit, programajánlatait? Fontosake a munkavállalók számára az olyan élményprogramok, amelyek az egész vállalatot vagy csak kis csoportokat vonnak be? Dolgozatomban ezekre a kérdésekre is keresem a választ! Ennek a záródolgozatnak nem csak az a célja, hogy felhívja az Olvasó figyelmét, hanem az is, hogy a Roto Elzett Certa Kft. vállalat mitől jobb és nyújt többet a többi vállalattal szemben. Kutatásomban a vállalat élményprogramjainak népszerűségét vizsgálom a munkavállalók körében, melyben arra vagyok kíváncsi, hogy a drágább élményprogramok a legsikeresebbek-e, illetve, hogy a teljes munkavállalói csapatot egységesen érintő élményprogramelemek a legsikeresebbek-e. Ezen a két állításon alapul a hipotézisem. Céljaim közé sorolható a primer és szekunder kutatások segítségével kideríteni, hogy az elmélet a gyakorlatban is igazolásra kerül-e és hipotéziseim igazak-e vagy sem. A záródolgozatom három részre osztható: egy elméleti, egy gyakorlati és egy vizsgálatra (kérdőív). A dolgozatomban az első fejezet alkotja az irodalomkutatás részt. A dolgozat második felében az emberi erőforrás–menedzsment funkcióira fektettem a hangsúlyt. A harmadik fejezetben bemutatom a Roto Elzett Certa Kft. élményprogramjait. A következő fejezetben a primer kutatási módszer egyik legkedveltebb és leggyakrabban használt vizsgálati módszerét alkalmazom, amely a kérdőív. Végül bemutatom a kutatásom eredményét és konklúzióként azt a megállapítást vonom le, hogy a vállalat által szervezett élményprogramokra a dolgozók érdeklődést mutatnak. Zárásképpen szükségesnek tartom a dolgozatomat összefoglalni és javaslatokat megfogalmazni a jövőre nézve.

Magyar cím

Élményprogramok népszerűsége a Roto alkalmazottainak körében

Angol cím

Popularity of experience programmes among Roto employees

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kópházi, Dr. Andrea
egyetemi docens

Helyi kari azonosító

KFON-24/11

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Nikolett Mária Németh
Dátum: 27 Jún 2024 09:20
Utolsó módosítás: 27 Jún 2024 09:20
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13242

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet