Eredményes és hatékony marketingkommunikációs eszközök egy induló mikrovállalkozásnál - A kpsz_group példája

Szabó, Márk (2024) Eredményes és hatékony marketingkommunikációs eszközök egy induló mikrovállalkozásnál - A kpsz_group példája. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KMAL-24_08.pdf] PDF
KMAL-24_08.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Egy vállalkozás esetében fontos az üzenet tiszta kommunikációja, relevanciája, valamint hiteles megjeleníttetése. Profiljának, szolgáltatásainak sokszínű kommunikációjához számos marketingeszköz áll rendelkezésre, mint az online, mint az offline térben. Szemléltetésképp összefoglalom milyen kommunikációs eszközök sorakoznak fel a marketingtudományban, illetve milyen lehetőségei vannak egy frissen induló mikrovállalkozásnak a reklámpiacon, az aktuális trendekhez igazodva. Ezen felül kiértékelem a meghatározott eszközök hatékonysági sorrendjét, hogy a legkevesebb ráfordítás mellett a legsokoldalúbb, legemlékezetesebb kampányokkal színesítsük reputációnkat. Konkrét példaként felsorakoztatok minden olyan részletet, amely átfogó képet ad egy frissen indult konkrét mikrovállalkozás marketingkommunikációs eskzöztáráról, továbbá szakirodalmi tanulmányokra hivatkozva milyen javaslatokat határozhatunk meg a működés során felmerült kudarcok kiküszöbölése érdekében. A dolgozathoz kigyűjtött publikációk, médiumok támpontot adnak a szakszerűség tiszteletben tartásához, valamint a folyamatos kutatás révén könnyebben felismerhetőbbé válnak az induló vállalkozásokatt jellemző kezdeti nehézségek. A kpsz_group közösségi médiájából, valamint a weboldal rögzített adataiból kinyert statisztikai kimutatásokkal alátámasztom az online marketingpreferenciák sorrendbeli hipotézisét. Vállalkozásom kiértékelése révén felsorakoztatok több siker-, és kudarctényezőt, valamint átfogóan véleményezem a jelenlegi helyezetet. A cég jövőjére vonatkozó terveket, célokat meghatározom, ezzel erősítve a jövőbeni zökkenőmentes működés iránti bizalmat.

Magyar cím

Eredményes és hatékony marketingkommunikációs eszközök egy induló mikrovállalkozásnál - A kpsz_group példája

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Szak

LKK - Vállalkozásfejlesztés mesterszak (MA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Pirger, Dr. Tamás
egyetemi docens

Helyi kari azonosító

W3M0ME

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Márk Szabó
Dátum: 27 Jún 2024 09:20
Utolsó módosítás: 27 Jún 2024 09:20
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13237

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet