A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata

Orbán, Klaudia (2024) A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFON-24-06.pdf] PDF
KFON-24-06.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Záró dolgozatomban egy építőipari vállalkozás, a Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységét és eszközeit vizsgáltam. Dolgozatomban bemutatom mi a marketingkommunikáció és mik az általános céljai. Majd ezek után ismertetem, milyen online marketing eszközök vannak és milyen offline területek. A szakirodalmi háttér elemzése segítségül szolgál azon szempontok meghatározására, amelyet a gyakorlatban vizsgálni szükséges. Bemutatom a Tetőpont Plusz Kft történetét, tevékenységi körét és felépítését, ezekkel ismertetve, hogy a cég mivel foglalkozik, és hol helyezkedik el. Majd bemutatom, hogy a Tetőpont Plusz Kft. a gyakorlatban milyen online platformokon és offline területeken van jelen. Melyik platformot és területet mire használják leginkább és melyik számukra a legkiemelkedőbb. Primer kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével lakossági véleménykutatást végeztem Győr-Moson-Sopron megyében. Kutatásom célja volt feltárni, hogy a lakosság milyen online és offline médiacsatornákon tájékozódik, építőanyag vásárlás, tetőépítés, tetőbeépítés előtt milyen információforrásokat vesznek igénybe, valamint célom volt feltárni a Tetőpont Plusz Kft ismertségét, imázsát. Szerettem volna megtudni a kérdőíves kutatás segítségével, hogy mennyien és mennyire ismerik a vállalkozást. A lakosság szeretne-e minél több ismeretterjesztő információt megtudni a vállalkozásról. Arra is kíváncsi voltam mely felületek a leginkább hasznosak, hogy a cég tudja, milyen platformon kell megjelennie, hogy minél több emberhez elérjen. Szeretném megtudni a kérdőíves kutatásból, hogy a lakosságnak milyen tapasztalatai és véleményük van a vállalkozásról. A kérdőívem kiértékelésekor a válaszok alapján szeretném a saját tapasztalatomat is beleírni, mert ez majd a cégnek segítségül tud szolgálni. Végezetül pedig megfogalmazom a végső véleményemet, a válaszok és tapasztalatom alapján. Majd javaslat tételeket teszek, hogy mi lenne célszerű a cég számára. Megtudom a végén, hogy melyek azok a felületek, ahol meg kellene jelennie a cégnek és miben kellene fejlődni.

Magyar cím

A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata

Angol cím

Analysis of the marketing communication activities of Tetőpont Plusz Kft.

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Takáts, Dr. Alexandra
Phd, Üzleti Tanulmányok Intézet

Helyi kari azonosító

KFON-24/06

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Klaudia Orbán
Dátum: 27 Jún 2024 09:21
Utolsó módosítás: 03 Szep 2024 09:52
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13149

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet