A tudatos jelenlét alkalmazási lehetőségei a pedagógiai munkában

Stinner, Zsuzsanna Viktória (2024) A tudatos jelenlét alkalmazási lehetőségei a pedagógiai munkában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Stinner Zsuzsanna Viktória_W4I9R3.pdf] PDF
Szakdolgozat_Stinner Zsuzsanna Viktória_W4I9R3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a pedagógusok lelki egészségének jellemzőit, befolyásoló tényezőit és tudatos jelenléttel való kapcsolatát mutatja be, valamint összefoglalást nyújt a jelenleg – főként a külföldi országokban – elérhető bizonyítottan hatékony, pedagógusoknak szóló tudatos jelenlét tréningekről. Az általunk végzett kutatás során a magyar és osztrák pedagógusok önbecsült testi-lelki egészségét, tudatos jelenléttel kapcsolatos ismereteit, tapasztalatait, illetve egy lehetséges mindfulness tréningre való nyitottságát, igényét mértük fel és hasonlítottuk össze. A kapott eredmények azt mutatják, hogy mind az igény, mind az érdeklődés aránylag magas, továbbá sok pontban hasonló a két ország résztvevőinek az igénye.

Magyar cím

A tudatos jelenlét alkalmazási lehetőségei a pedagógiai munkában

Angol cím

The possibilities of the application of mindfulness in educational work

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Neveléstudomány (MA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Pásztor, Dr. Enikő
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Zsuzsanna Viktória Stinner
Dátum: 17 Szep 2024 08:50
Utolsó módosítás: 17 Szep 2024 08:50
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12762

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet