Kihívások az erdőpedagógiában – tapasztalati tanulás és gamification a Gemenc Erdészeti Erdei Iskolában

Juhászné Kőkuti, Eszter (2024) Kihívások az erdőpedagógiában – tapasztalati tanulás és gamification a Gemenc Erdészeti Erdei Iskolában. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_CAW4Q5_JKE_2024.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_CAW4Q5_JKE_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban összefoglalom az erdőpedagógia főbb jellemzőit. Fontosnak tartom, hogy bemutassam a Gemenc Erdészeti Erdei Iskola infrastruktúráját, jelenlegi erdőpedagógiai foglalkozásait. Elemeztem az erdei iskola célközönségét. Célom volt, hogy bemutassam az erdei iskola fontosságát az életre nevelésben, valamint élmény alapú kreatív játékokat mutassak be, jó gyakorlatokat. Új, élményszerű erdőpedagógiai foglalkozást, játékot dolgoztam ki három célszegmens számára.

Magyar cím

Kihívások az erdőpedagógiában – tapasztalati tanulás és gamification a Gemenc Erdészeti Erdei Iskolában

Angol cím

Challenges in forest pedagogy – experiental learning and gamification in Gemenc School of Forestry

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth, Dr Tamás
egyetemi adjunktus

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Eszter Juhászné Kőkuti
Dátum: 12 Júl 2024 09:19
Utolsó módosítás: 12 Júl 2024 09:19
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12519

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet