Négy évszakos erdei iskola

Antal-Hegedűs, Márta (2024) Négy évszakos erdei iskola. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.

[thumbnail of SZAKDOLDOZATOM_VÉGLEGES_2024_SOE_EMK.pdf] PDF
SZAKDOLDOZATOM_VÉGLEGES_2024_SOE_EMK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom középpontjában álló erdei iskolák koncepciója a természetközelség szükségességére épül. A természettel való kapcsolat nem csupán az emberi jólét alapvető eleme, hanem a környezettudatos magatartás kialakulásának elősegítője is. A természeti környezetben végzett oktatási tevékenységek, mint például az erdei iskolák, elősegítik az ökológiai gondolkodásmód fejlődését, erősítik a közösségi kapcsolatokat, és javítják a diákok fizikai és mentális egészségét. Ezek a programok tehát nem csupán az oktatás módszertanának sokféleségét célozzák, hanem egy fenntarthatóbb és egészségesebb társadalom alapjainak megteremtését is szolgálják.

Magyar cím

Négy évszakos erdei iskola

Angol cím

Four season forest school

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth, Dr. Tamás
adjunktus

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Márta Antal-Hegedűs
Dátum: 12 Júl 2024 09:21
Utolsó módosítás: 12 Júl 2024 09:21
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12509

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet