A mozgásterápia szerepe az iskolaérettségre való felkészülésben

Kovács, Boglárka (2023) A mozgásterápia szerepe az iskolaérettségre való felkészülésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_kovácsboglárka_qzc7o6.pdf] PDF
szakdolgozat_kovácsboglárka_qzc7o6.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a mozgásterápia szerepét hangsúlyoztam a gyermekek iskolaérettségre való nevelésében. Szakirodalmi áttekintésben az iskolaérettség, az óvoda-iskola átmenet illetve a mozgásterápia fontosságát emeltem ki. Dolgozatomban az iskolaérettség és a mozgás közötti összefüggéseket szerettem volna feltérképezni. Különösen nagy hangsúlyt fektettem a mozgásfejlesztési lehetőségek fontosságára. Kutatással szerettem volna feltérképezni, hogy a szülők hogyan vélekednek az iskolaérettségről, illetve a gyermekek iskola előtti képesség és mozgásfejlesztéséről. Dolgozatom során fontosnak tartottam a különféle mozgásterápiák iskolaérettségre való szerepének hangsúlyozását.

Magyar cím

A mozgásterápia szerepe az iskolaérettségre való felkészülésben

Angol cím

The role of movement therapy in preparing for school

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Simon, István
oktatási dékánhelyettes, egyetemi docens

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Boglárka Kovács
Dátum: 08 Jún 2023 09:52
Utolsó módosítás: 18 Szep 2023 08:19
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11009

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet