Vissza |
Hajtó, Henriett (2024) Az állatasszisztált tevékenységek eredményessége az óvodai beilleszkedés megsegítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Arany, Dr. Virág (2024) Az integrácó 65 szemszögből: a soproni és egy környékbeli község pedagógusainak véleménye az együttnevelésről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Josziv-Szolga, Szabina (2024) Az óvodáskorú gyermek érzelmi intelligencia fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Karolina (2024) Családi nevelési stílusok hatása az óvodáskori szocializációra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csiki-Rátai, Klaudia (2024) A TANULÁSI NEHÉZSÉG JELEINEK KORAI ÉSZLELÉSE ÉS AZOK DELACATO MÓDSZERÉN ALAPULÓ MOZGÁSTERÁPIÁVAL TÖRTÉNŐ KORREKCIÓJA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vargyasné Széles, Tícia (2024) A korai fejlesztés eszközei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lipics, Réka (2024) Érzékenyítés a mese segítségével az autizmus spektrum zavar témakörében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Papp, Melinda (2024) A személyiségfejlődést meghatározó tényezők óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Flóra (2024) A szenzoros szemléletű mozgásfejlesztő terápiák hatása a beszédfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bencze, Jánosné (2024) Óvodáskori mozgásterápia szerepe a gyermek jobb iskolai teljesítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szijártó, Dorka (2024) A válás kártékony hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.