Vissza |
Könye, Dóra (2018) So geht's in der Pop-Branche, oder Marketing in der Musikindustrie. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Flaskár, Bettina (2018) Unternehmenskultur und Unternehmenswerte an den Jubiläumsveranstaltungen der AUDI HUNGARIA Zrt. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Mohácsi, Márta (2018) A vezetői döntések értékelése és a változtatások menedzselése a Tranzit Csoportnál. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kocsis, Ádám (2017) Változtatásmenedzsment projekt végrehajtásának értékelés a Lufthansa Systemsnél. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).