Vissza |
Farkas, Boglárka (2018) Kuponos akciók hatásának vizsgálata adott márka törzsvásárlói programjának keretében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Vajnai, Zsolt (2018) MARKETING KIHÍVÁSOK A B2B SZEKTORBAN, új szemcseméret elemző rendszerek magyarországi piacra történő bevezetése során. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szilágyi, Szandra (2018) Egy családi nyaraló kiadásához szükséges marketingstratégia kidolgozása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Takács, Attila (2017) NEMZETKÖZI NAGYVÁLLALATOK ÜZLETI INTELLIGENCIA HASZNÁLATÁNAK VIZSGÁLATA. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kádár, András (2016) Carsharing-közösségi autószolgáltatás bevezetésének lehetősége Magyarországon. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Barta, Béla (2015) A Panic button startup vállalkozás marketing stratégiája. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).