Vissza |
Allakuliyev, Guvanch (2021) BUSINESS STRATEGY FOR EXPANSION AND SUCCESSFUL DEVELOPMENT OF VITICULTURE. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Idrisova, Ms Husniyya (2021) Brand values in digital marketing: What do they mean and how can they affect consumers’ decisions? MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PRUM, Ms SOVANNKANNIKA (2021) ECONOMIC CHALLENGES IN CAMBODIA AND VIETNAM. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Popovici, Ms Alexandra (2021) Western Balkans trade to European Union. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Zhang , Xiaoling (2021) Trade Conflicts Between China and the USA Opportunities and Challenges. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).